Bestelling plaatsen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij Van Delft Staal is heel eenvoudig! Op onze website kun je dat op elk moment van de dag doen. Uiteraard mag u ook altijd een email sturen naar verkoop@vandelftstaal.nl of ons gewoon bellen op 073 – 7600132.

Kan ik een kleine order bestellen?

Ja, ook kleine orders kunnen bij Van Delft Staal gehaald of geleverd worden. Wanneer het een voorraadartikel betreft mag u zelf gewoon zonder afspraak langskomen. Wij zagen dit samen met u op maat.

Moet ik hele handelslengtes afnemen?

Nee, Van Delft Staal zaagt bijna alles op maat, hiermee bespaart u uzelf een hoop tijd en moeite. Dit doen wij tegen een lage meerprijs.

Wat betekent bestelling?

U heeft telefonisch/per email akkoord gegeven op een offerte of direct een bestelling geplaatst. U ontvangt van Van Delft Staal altijd een orderbevestiging.

Wat voor producten kan ik bij jullie bestellen?

Het gaat hier om bijna alle soorten balken, platen, buizen, hoeken, enz. van staal.

Een greep uit ons assortiment:

Afhalen goederen

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Bij Van Delft Staal kunt u uw bestelling ophalen. Wij bundelen en laden uw materialen zodat u snel weer verder kunt naar uw klus.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Op onze orderbevestiging staat de levertijd beschreven.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Uw bestelde goederen kunt u afhalen bij Van Delft Staal aan de Middelweg 20b, 5253 CA Nieuwkuijk.

Kan ik materialen halen zonder bestelling?

Bij Van Delft Staal bent u van harte welkom om langs te komen.

Mag ik als particulier langskomen?

Iedereen kan bij Van Delft Staal producten bestellen.

Wanneer ligt mijn bestelling/order klaar?

U ontvangt een orderbevestiging, zodat u weet wanneer de bestelling klaarligt.

Leveren goederen

Verkeerd afleveradres opgegeven kan ik deze nog wijzigen?

Stuur ons een email of bel ons direct om te dit melden. Wij proberen dit met u op te lossen. Het kan gebeuren dat er kosten aan verbonden zijn en/of dat de leverdatum verschoven zal worden.

Wat als ik niet thuis kan zijn tijdens de bezorging?

U kunt in het opmerkingsveld altijd een opmerking hierover plaatsen. Van Delft Staal denkt namelijk graag met u mee voor een geschikte oplossing. Het leveren van uw materialen zonder uw aanwezigheid is echter altijd op eigen risico.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De leverdatum staat op onze orderbevestiging.

Welke soorten transportmiddelen hebben jullie?

Wij hebben verschillende soorten transportmiddelen. In overleg met u beslissen we het transportmiddel, een bakwagen (ongelost) of een grote vrachtwagen.

Hoe worden de goederen gelost?

Uw materialen worden door Van Delft Staal naast de vrachtwagen gelost. Let op! Wij hebben geen kooiaap!

Wat bedoelen jullie met ongelost?

Wij lossen uw materialen niet.

Klacht

Een deel van mijn bestelling ontbreekt, wat moet ik doen?

Merkt u bij levering het incompleet is, laat de chauffeur dit gelijk noteren. Neem hierna ook gelijk contact op met onze klantenservice.

Hoe dien ik een klacht in?

Van Delft Staal streeft ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter gebeuren dat uw bestelling niet correct gezaagd of geleverd is. In dat geval kunt u ons dit gelijk laten weten. U kunt dit per telefoon 073 – 7600132 melden of een email sturen naar verkoop@vandelfststaal.nl. Wij doen ons best, samen met u, tot een oplossing te komen.

Zagerij

Zagen jullie alles op maat?

Van Delft Staal zaagt heel veel op maat, neem contact met ons op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Zagen jullie verstek?

In onze zagerij zagen wij zowel haaks als verstek diverse materialen.

Service

Kunnen jullie lassen?

De enige bewerking die Van Delft Staal uitvoert is het op maat zagen. Wij lassen geen materialen.

Moet ik in centimeters (cm) of millimeters (mm) doorgeven?

Alle materialen bij Van Delft Staal worden weergegeven in mm.

Boren jullie gaten in de materialen?

De enige bewerking die Van Delft Staal uitvoert is het op maat zagen. Wij boren geen materialen.

Annuleren van een bestelling

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer u een orderbevestiging hebt ontvangen is annuleren van een order niet meer mogelijk. Uw bestelling wordt dikwijls per direct op maat gezaagd. Belangrijk dat u uw offerte goed nakijkt voor accordering.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Materialen die u ter plekke koopt, kunt u alleen met een pinpas of contant betalen bij onze balie.

Wat zijn jullie bankgegevens?

Wanneer u kiest om uw bestelling vooraf te betalen, dan kunt u de goederen overmaken naar:

Tenaamstelling Van Delft Staal B.V.
IBAN NL71 RABO 0308 4064 94